Garantia si conformitatea

 

Garantia si conformitatea produselor este in concordanta cu Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

Declaram ca produsul livrat corespunde documentatiei de executie a producatorului si/sau declaratiei de conformitate a produsului si suntem raspunzatori pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul livrarii produselor.

Garantia unui produs poate fi asigurata de vanzator, iar perioada acesteia este de un an de la data achizitiei (certificata de factura fiscala ce atesta vanzarea) sau poate fi asigurata de catre producatorul produsului in cazul in care depaseste termenul de 1 an.

Vanzatorul isi asuma raspunderea pentru lipsa conformitatii produselor ce se incadreaza intr-un termen de 24 de luni de la data achizitionarii acestora (certificata de factura fiscala ce atesta vanzarea).

Durata medie de utilizare a unui produs este de 5 ani, timp in care se asigura piese de schimb in postgarantie. Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia acelor produse care beneficiaza de garantie internationala stabilita de catre producator.

Garantie extinsa
O parte din producatorii produselor comercializate pe Tools.Store ofera garantie extinsa, dupa cum urmeaza:

 

Produsele ce beneficiaza de garantia extinsa oferita de Makita sunt semnalizate in site-ul Tools.Store.
Procedura de obtinere:
Inregistrezi seria masinii, acumulatorilor si incarcatoarelor in maxim 30 de zile calendaristice de la data documentului fiscal de achizitie aici.
Atentie! – Pentru a putea beneficia de de Garantia extinsa Makita trebuie sa ai: document fiscal de achizitie, certificatul de garantie standard emis de Makita Romania SRL in original, certificatul emis la inregistrarea produsulu. Lipsa oricarui dintre documentele mentionate mai sus duce la anularea garantiei extinse.

 

 Produsele ce beneficiaza de garantia extinsa oferita de Bosch sunt semnalizate in site-ul Tools.Store.
Procedura de obtinere:
Inregistrarea se poate face doar online aici in maxim patru saptamani de la data achizitiei. Este necesara crearea prealabila a unui cont de utilizator si acceptul dumneavoastra pentru stocarea si prelucrarea datelor introduse.
Atentie! – Inregistrarea va fi valabila doar daca formularul online este completat corect si in intregime.

Pentru a beneficia de garantia extinsa Dewalt intrati pe pagina MyDEWALT unde verificati eligibilitatea produsului, apoi va inscrieti la MyDEWALT si urmati instructiunile pentru a va inregistra produsul și a-l adauga pe lista de produse in decurs de patru saptamani de la data achizitiei.
Atentie! – Pentru orice returnare în baza garanției, sunt necesare dovada achiziționării și certificatul de garanție tipărit.
Conditii de acordare a garantiei si conformitatii
Serviciile de service in cadrul perioadei de garantie sunt asigurate la sediul vanzatorului sau la service-urile partenere (acolo unde este cazul).

Garantia se acorda la prezentarea produsului in ambalajul original si insotit de intreaga documentatie aferenta. impreuna cu certificatul de garantie si factura fiscala care atesta achizitionarea bunului. 
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre aparitia lipsei de conformitate a produsului (a defectiunii) in termen de maxim 2 luni de la data constatarii acesteia.

Pana la proba contrara, orice lipsa de conformitate (defect) aparut in termen de sase luni de la livrarea produsului se prezumă ca a existat la data livrarii, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare.

Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:
corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model; corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelasi tip; fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.

Cumpărătorul are dreptul sa ceara fie repararea produsului, fie inlocuirea acestuia, fie reducerea corespunzatoare a pretului ori rezilierea contractului, in conditiile legii si ale prezentului certificat.
Orice reparare sau inlocuire a produsuluiiîn perioada de garantie va fi rezolvata intr-o perioda rezonabila de timp, de maxim 30 zile.

Consumatorul poate solicita o reducere de preţ sau rezilierea contractului daca agentul economic nu poate nici repara si nici inlocui produsul, daca nu poate efectua remedierea intr-o perioada rezonabila de timp sau daca nu a realizat repararea fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
Perioada de nefunctionare datorata lipsei de conformitate a produsului prelungeste in mod corespunzator termenul de conformitate; in acest sens se va face mentiune in certificatul de garantie.

In cazul inlocuirii unui echipament sau unei piese, piesa noua devine proprietatea beneficiarului, iar piesa defecta trece in proprietatea vanzătorului. Limitari si excluderi ale garantiei si conformitatii
Vanzatorul poate refuza repararea sau inlocuirea produsului neconform potrivit optiunii consumatorului, daca aceasta este imposibila sau disproportionata in comparatie cu solutiile alternative care sunt disponibile tinand cont de valoarea produsului fara defect sau de importanta lipsei de conformitate si daca ar putea fi realizata o reparatie alternativa fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.

Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezilierea contractului daca lipsa conformitatii este minora.
Daca vanzatorul nu constata existenta unui defect pentru care se angajeaza raspunderea acestuia, rezulta ca situatia este o solicitare nejustificata de acordare a garantiei, pentru care poate cere Cumparatorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului conform tarifelor de consultanta /ora.

  • Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut, sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate, ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.
    Produsele consumabile si accesoriile nu beneficiaza de garantie – va rugam sa verificati buna functionare a acestora in momentul achizitionarii.

Garantia nu va fi acordata in cazul in care se constata ca nu au fost respectate instrucţiunile de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare ale produsului astfel cum sunt prezentate in documentatia insotitoare si cum au fost prezentate la predarea produsului.
Problemele de natura software nu fac obiectul garantiei, rezolvarea acestora presupunand achitarea de catre client a tarifelor de service in vigoare. Nu raspundem de eventualele incompatibilitati dintre sistemele sau subansamblele livrate de noi si produsele altor firme.

  • Nu se acorda garanţie pentru defectele generate de socuri mecanice sau de fluctuatii/varfuri de tensiune, lipsa îimpamantarii, utilizarea sau expunerea in conditii de mediu improprii (alimentare la tensiune necorespunzatoare, umezeala excesiva, lichide, praf, temperaturi necorespunzatoare, etc.)

Garantia nu acopera cazul in care apar daune rezultate din transport defectuos ( cu exceptia cazului in care acesta este efectuat de firma noastra), accidente, traznet, inundaţie, foc etc.

Garantia se pierde in cazul in care produsul prezinta interventii din partea unor persoane neautorizate de vanzator.

Garantia se pierde daca tipul sau seria de pe produs au fost modificate, sterse, inlocuite sau au fost facute ilizibile.
Pachetele software beneficiaza de garantie numai in ceea ce priveste integritatea programelor pe mediul de stocare. Eventualele defecte ale acestora se semnalează in maxim 30 zile de la livrare.

Garantia nu acopera in nici o situatie eventualele pierderi de informatii datorate defectarii produselor, iar furnizorul nu raspunde pentru nici un prejudiciu cauzat de o astfel de pierdere. In acest sens se recomanda cumparatorilor sa beneficieze de un sistem de salvare periodica a programelor sau datelor importante. Inainte de a va prezenta la punctul autorizat de service, efectuati copii de siguranţa ale datelor personale. Integritatea datelor nu este asigurata prin conditiile de garantie: pierderea datelor in urma interventei in service sau in urma unor defecte ale mediilor de stocare nu poate fi imputata vanzatorului.

Nu ezitati sa contactati departamentul Service Tools Store la: service@tools.store.ro sau 0232 250 893